Skip to main content

only god forgives | 2013

Resultat d'imatges de only god forgives



I saw this movie at the Sitges Film Festival. When the movie started you could feel Gosling's presence in the film as you do all the time that the movie lasts... but nothing more. Ryan Gosling's carachter 'Julian' seems like a ghost that sometimes can be violent and other times he stands up with everything, that her mother says.

The movie stands between the violence and the colors, the feelings that the scenes produce on you.
I think that the film is a metaphor of the things that happen in a kind of world that exists and where the only way of surviving is violence, but also your way of dying.
Right know I can tell I made a good choice, 'cause this movie is different, it has something special
Thanks to the Sitges Festival Organization for bringing this movie to Sitges!

Popular posts from this blog

coco | 2017

Coco és una pel·lícula que té el seu punt de partida en la història d'una família que viu a un llogaret, en castellà "aldea" de Mèxic, Santa Cecília. Només amb el nom fictici d'aquest llogaret tenim una pista del fil conductor i l'essència del film, la música.
Així doncs, ens trobem amb una família, fabricants de sabates tots ells, que - per una raó que s'explica al principi del film - tenen vetada la música en tots els àmbits de la seva vida. Tanmateix en Miguel, el més jove de la família, és un gran fanàtic d'Ernesto de la Cruz, qui sembla ser el més gran dels cantants mexicans de tots els temps. Per aquest motiu ell vol "viure el seu moment" i esdevenir músic encara que això suposi enfrontar-se i allunyar-se de la seva família.
Durant la pel·lícula, Miguel aprendrà a veure des d'una prespectiva el significat d'estimar i a valorar la seva família i també veurà quines són les conseqüències del pensament basat en la idea de "viure el …

modern times | 1936

I've seen parts of this movie on my history class, on tv, everywhere... and it's not a coincidence it's because Chaplin just shows to the world the reality, like Steinbeck or Fitzgerald did, but using images. The Kid was a film where Chaplin wanted to show the poberty of people on the 'roaring twenties'. It was the 'dark side' of the american dream. With Modern Times Chaplin shows us the new techniques of productivity (fordism and or taylorism) and how lots of people lost their opportunities, like Chaplin does in the movie, because they didn't have resources.
Chaplin is a genius, thats widely known and common among people. Because he knew, at the time, how did the world evolutionate. And portrayed it in a way that may seem very easy, know that we see it with prespective, but that surely was very difficult to do at the time.
Modern Times is clearly a masterpiece and with the limitations of the cinematography of the time shows the reality of the Great …

tren de nit a lisboa | 2013

Tren de nit a Lisboa és una pel·lícula que gira entorn un llibre i el seu autor, d'origen portuguès i, com moltes altres, està basada també en un llibre. Sota el meu parer, a més, la manera com es narren els fets en ella, la fan una pel·lícula que és una mena de "llibre visual".
Hi ha diversos temes que es tracten en el film que, especialment, em recorden a la manera en què estic últimament percebent les lectures que faig i potser per això l'he qualificada de llibre visual. 
En primer lloc, m'agradaria destacar la idea del viatge, similar que seria una "road movie" on els personatges troben el sentit d'allò que estaven buscant realitzant aquest viatge al seu interior, i a un indret nou.  En aquest cas no hi ha carretera, ni diverses parades, si no que només n'hi ha una, Lisboa. El protagonista, Raimund, un professor d'escola divorciat amb una vida que ell descriu com "avorrida"- i percebem que sense grans aspiracions vitals-, reali…